Het allerlekkerste hondenvoer.

Smuldier

Centraal in deze campagne staat weer het genieten van de hond. Horen ze het geluid van een vrieslade of het keukenkastje waar Smuldier staat? Dan denken de honden aan de smaak van Smuldier en springen ze op van enthousiasme! Deze reactie doet denken aan Pavlov, die een beroemd experiment met honden uitvoerde, het meest bekende voorbeeld van klassieke conditionering, rings a bell?

Als petparent maak je je hond blij met Smuldier, maar andersom maken enthousiaste dansende honden petparents ook blij. Zo ontstaat er een mooi moment in de vriendschap tussen mens en dier. De speciaal hiervoor gecomponeerde muziek van Brownie Dutch maakt er een vrolijk en catchy geheel van!

Bovendien ligt Smuldier dankzij deze campagne nu in steeds meer supermarkten in het vriesvak, en dit tempo overtreft sterk de verwachtingen van onze opdrachtgevers. Daar worden wij als bureau dan weer heel enthousiast van!

 
 
 


 

Een klassieker uit de psychologie, het experiment van Pavlov met de kwijlende honden doet bij vele vast een belletje rinkelen. Bij klassiek conditioneren wordt een prikkel, die een reactie oproept, tegelijk met een neutrale prikkel (die onder normale omstandigheden niet tot de reactie leidt) aangeboden. Dit gebeurt net zolang totdat de neutrale prikkel alléén uiteindelijk dezelfde reactie uitlokt. In het geval van Smuldier, wordt het openen van een vrieslade of keukenkastje waar het hondenvoer wordt bewaard, de trigger voor de honden om blij te springen. Ze hebben geleerd dat dit geluid betekent dat ze hun geliefde Smuldier krijgen. Dit is vergelijkbaar met hoe Pavlov's honden leerden te kwijlen bij het horen van een bel, verwachtend dat ze voedsel zouden krijgen.